Piebilde: šā brīža cenu precizēt veikalā- mob. 25643339
Grābekļi „Z-300”, „Z-350”, „Z-410” un „Z-470” ir 1-karuseļa grābekļi, kas paredzēti mazām un vidējām saimniecībām. Šo mašīnu darba platums ir no 3 līdz 4,7 m. Regulāra grābekļa vārpsta, ap kuru neaptinas zāle, palīdz zālei ātri izžūt un nodrošina vienkāršu zāles savākšanu ar presi.
Mašīnas pacelšanas un transportēšanas laikā amortizatori nodrošina mašīnas stabilitāti.
Z – 300
Pirksti
Atsperīgie pirksti, kas izgatavoti no augstākās kvalitātes atsperu stieples, garantē ilgu darbmūžu. Stiprinās pa trim gabaliem uz zara grābekļos „Z-300” un „Z-350”, un pa 4 gabaliem grābekļos „Z-410” un „Z-470”.
Z – 410
Karuseļa transmisija
Transmisija strādā ar eļļu – augsta izturība un ilgs darbmūžs.
Transportēšana
1 karuseļa grābekļa transportēšana un uzglabāšana ir vienkārša, jo grābekļa zarus var demontēt.
Grābekļus „Z-410” un „Z-470” raksturo unikāli risinājumi.
1. Transmisija strādā ar eļļu – augsta izturība un ilgs darbmūžs.
2. Grābšanas zari uzstādīti uz transmisijas ar dubultajiem atbalstiem, tos raksturo augsta izturība un ilgs darbmūžs.
3. Pirkstu – atsperu augstuma regulēšana virs lauka notiek 2 veidos:
a) ar pārnesumu kloķi;
b) ar šasijas uzstādīšanu. Standartā ražotājs stingrām pļavām uzstāda 21 cm augstumu, mīkstām pļavām, apgriežot tandēmu par 180°, uzliek 16 cm augstumu. Regulēšana ar šasiju ir ļoti svarīga, jo tā uzlabo apakšējās transmisijas caurules ekspluatācijas laiku.
Grābekļa demontāža
Viegli noņemami zari, iestiprināti transportēšanas rokturos un paceļami ekrāni samazina grābekļa platumu gan transportēšanas, gan uzglabāšanas laikā.
Ritošā daļa
Ne visas pļavas ir līdzenas – lai grābšana būtu tīra, nepieciešama precīza reljefa kopēšana. Grābekļos „Z – 410” tiek izmantota tandēma ritošā daļa, kas nodrošina rūpīgu reljefa kopēšanu un braukšanas virziena saglabāšanu.
Aizkabe
Svārsta veida aizkabe atvieglo grābekļa darbu nelīdzenā reljefā un apgriežoties. Ir pieejams atbalsta ritenis, kas nodrošina labāku lauka reljefa kopēšanu.